Dlaczego wirtualne biuro

Możesz rozpocząć działalność bez konieczności rejestracji firmy pod adresem zamieszkania lub ponoszenia wydatków związanych z zakupem lub wynajmem przestrzeni biurowej. Pod adresem naszego biura zarejestrujesz swoją firmę, spotkasz sie z klientem. Zajmiemy się obsługą Twojej korespondencji a Ty bedziesz mógł prowadzić przedsiębiorwstwo w zorganizowany sposób. Ze względu na dynamiczne zmiany jakie zachodzą obecnie w gospodarce wirtualne biuro w Warszawie cieszy się ogromnym zainteresowaniem wśród jednoosobowych działalności gospodarczych, freelancerów oraz większych przedsiębiorstw, które z różnych względów nie potrzebują stałego miejsca do pracy.

Wybierz nasz adres

Dzięki prestiżowej lokalizacji Twoja firma będzie widoczna na mapie Warszawy, a co za tym idzie wywoła pozytywne wrażenie wsród potencjalnych klientów i kontrachentów. Profesjonalny wizerunek na starcie stwarza większe możliwości rozwoju przedsiębiorstwa.
jak zacząć?
  • Skontaktuj się z nami
  • Wybierz ofertę
  • Prześlij dane
  • Podpisz umowę
  • Zacznij korzystać!

Obsługa poczty

Podpisując z nami umowę otrzymujesz adres do rejestracji swojej działalności. Na ten adres dostarczana jest korespondencja adresowana do Twojej firmy. Upoważniony pracownik naszego biura odbierze listy z urzędów, instytucji, od kontrahentów i klientów. O odebranej korespondencji będziesz informowany na bieżąco. Korespondencja może być skanowana i wysyłana na wskazany przez Ciebie adres e-mail.

Pakiety usług

Pakiet podstawowy

79 zł miesiąc/948 zł rok

  • Adres do rejestracji firmy
  • Możliwość umieszczenia adresu na materiałach firmowych
  • Dostęp do recepcji w godzinach pracy biura
  • Rejestr korespondencji
  • Informowanie o korespondencji
  • Listy zwykłe
  • Listy polecone
  • Skanowanie korespondencji i wysyłanie na adres e-mail
  • 1 h sali konferencyjnej w miesiącu

Pakiet rozszerzony

99 zł miesiąc/1188 zł rok

  • Adres do rejestracji firmy
  • Możliwość umieszczenia adresu na materiałach firmowych
  • Dostęp do recepcji w godzinach pracy biura
  • Rejestr korespondencji
  • Informowanie o korespondencji
  • Listy zwykłe
  • Listy polecone
  • Skanowanie korespondencji i wysyłanie na adres e-mail
  • 5 h sali konferencyjnej w miesiącu